18 травня
2016
Шановний
Сергій Анатолійович!
Доводимо до
Вашого відома вимоги батьківської громади ЗШ № 5 ВМР І-ІІІ ступенів, висунуті в
процесі загальношкільних зборів, які відбулися 16.05.2016 року.
Вимагаємо припинити процес об'єднання шкіл, як такий,
що:
- Не відповідає вимогам часу (у країні АТО)
- Обидві школи наповнені та самодостатні і не потребують об'єднання.
- Руйнують встановлену психологічну атмосферу, що шкодить дітям та навчальному процесу.
- Об'єднання шкіл, нав'язане Вінницьким Департаментом освіти не охоплює інші заклади міста, тому не є загальноміською реорганізацією шкіл. Доказом того є відповідь директора Департаменту освіти В.В.Буняка на сайті звернень Вінницької міської ради на запитання від 01.04.2016 щодо ЗШ № 11, ЗШ № 19, ЗШ № 22 «Об'єднання, реорганізація чи зміна ступеню загальноосвітніх навчальних закладів №№11, 19, 22 Департаментом освіти не планується».
- Це рішення суперечить Стратегії розвитку Вінниця - 2020, яка опирається на Європейську хартію місцевого самоврядування, де передбачено право громадян на участь в управлінні державними справами і те, що це право найбільш безпосередньо може здійснюватися саме на місцевому рівні. Оскільки повинне бути спільне бачення владою і громадою майбутнього , у п. 7.1.1. Стратегії розвитку Вінниця 2020 зазначено «Вінниця повинна сприяти встановленню максимально прозорих та довірливих стосунків "влада – громада" та залученню до активної участі членів територіальної громади у місцевому розвитку», а в даному випадку питання реорганізації шкіл № 5 та № 31 не виносилось на загал і не проходило громадських слухань. Колективи були просто поставлені до відома.
- Рішення не продумане і не доцільне, оскільки обидві школи матимуть у перспективі наповнюваність, у зв'язку із тим, що будуються два Набережних квартали та напроти них висотний будинок.
Процес об'єднання можливий лише у випадку:
- Коли у Законі «Про освіту» буде вказано про обов'язкове розмежування шкіл різного ступеня по різних приміщеннях. Чинне законодавство не наполягає на розділення шкіл різного ступеню «Школи кожного з трьох ступенів можуть функціонувати разом або самостійно». (Закон «Про загальну середню освіту»), не зазначено про це і у новому проекті Закону про освіту.
- В умовах миру в країні.
- В рамках загальнодержавної реформи освіти, коли будуть прописані та затверджені на законодавчому рівні з оцінками експертів, та з прорахунками ефективності, а також з чітким механізмом практичного втілення (і ні в якому разі не так як запропонували це зробити нам: «берете кабінети, дітей та переходите на навчання до іншої школи»). Реформа має бути адаптована до міста та обов'язково враховувати потреби і пропозиції батьківської та освітянської громади.
- Оптимізація мережі шкіл
передбачає реорганізацію малокомплектних шкіл в основному у сільській
місцевості, з обов'язковим посиленням матеріально-навчальної бази та з
попереднім проведенням інформаційно-роз'яснювальної роботи за умови
дотриманням вимог чинного законодавства.
На даний час дії Департаменту освіти по об'єднанню шкіл № 5 та № 31 є лише грубим порушенням прав батьків, дітей, та чинного законодавства зокрема Кодексу законів про працю України, Закону України про освіту, Закону України про загальну середню освіту, Стратегії розвитку Вінниця 2020, Закону України «Про всеукраїнський та місцеві референдуми» (стаття 6) – у частині узгодження реорганізації та ліквідації загальноосвітніх навчальних закладів із членами відповідної територіальної громади та ін.
Можливо Ви з нами зустрінетесь і дасте пояснення ??? Чи Ви спілкуєтесь
з громадою тільки перед виборами???
Немає коментарів:
Дописати коментар
Залишіть свій відгук